Forum Renault 5 Strona Główna Renault 5
Forum sympatyków i miłośników Renault 5
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

cekawy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Renault 5 Strona Główna -> Ogólny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Soniak
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tarnow

PostWysłany: Czw 0:20, 07 Gru 2006    Temat postu:

dzieki Chlopaki za zainteresowanie problemem mysle ze poszukam 1,7 jak ma shark tylko kurde sam duzo nie zrobie Sad a nie wiem gdzie sie z tym wybrac myslalem o kolorku nowym teraz jest bordo i to nie orginalny ;/ no i nowe buciki mam na oku 15 BBSki ale to na koniec najpierw nowe serducho bo 1,1 troszku malo Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shark
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 1304
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 8:15, 07 Gru 2006    Temat postu:

dlaczego OT przecież pytał o silnik niby 1,4 Turbo ale odradziłęm i zaproponowałem i teraz informuję jakie są koszta Smile Lodoo nie no bez zawiasu i hamulcy Smile zawias i tak mam cholernie twardy a hamulce miały przejechane może 2000 km przed wymianą silnika więc dopóki się nie skończą będe jeździł narazie na takich a później założe wentylki. zuwik ja nie mam F2N Razz ja mam F3N Very Happy tylko że przerobione na gaźnik Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy a ile F2N iało kucy?? z tego co wiem to jest 75 na mono... a na gaźniku osiąga 87 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zuwik
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 13:09, 07 Gru 2006    Temat postu:

Pisałem, że ja OT Wink Bo zwracałem się 2U, a nie do autora Wink
Faktycznie F2N miało sporo kucy... Ktoś mnie wprowadził w błąd, że 75 Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shark
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 1304
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 13:41, 07 Gru 2006    Temat postu:

no 75 jest ale właśnie na monowtrysku Smile a moja rzeźba F3N ma (nie mierzone ale tak powinien mieć na dobrze ustawionym gaźniku ten silnik) 87 kucyków i co jest najlepsze że na gazie mi chodzi o niebo lepiej silnik niż na benzynie Very Happy sprawne rączki trochę pokręciłem regulacją i pięknie chodzi tylko problem tkwi w Warszawskim LPG który co stacja jest innej jakości co się przekłada z tym że jakbym chciał żeby zawsze tak samoc dobrze silnik chodził to bym musiał przy każdym, tankowaniu nieznaczie przeregulowywać. Dobra ale teraz ja robię OT Razz Tak więc wracając do tego co polecam włożyć to właśnie 1,7 bo posiada wystarczającą moc żeby zejśc ponizej 10 s do 100km/h i jest przy tym nie obciążony... w Turbo masz niewielką turbodziurę ale jednak jest i żeby dobrze przyśpieszyć musisz jeździć na wyższych obrotach co wiadomo spalanie wzrośnie bardzo do około 12 litrów a w GTE zmieścisz się w 10. Przyznam mi spalka 15 litrów gazu ale jeżdze non stop ostro musze odpowietrzyć ukłąd chłodzenia bo przez to musze długo jeździć na ssaniu i moje przejazdy kończą się na tym że jak dojeżdżam do miejsca to dopiero mogę puścić ssanie bo jeżdże na krótkich odcinakch bo mam blisko do pracy i szkoły a wiadomo jeżdżąc na krótkich odcinkach spala pojazd o wiele więcej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
...:::V71:::...
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław 71

PostWysłany: Czw 14:36, 07 Gru 2006    Temat postu:

To ja zeby nie zakladac oddzielnego tematu zapytam o dwugardzielowy gaznik Wink
Wie ktos od czego bedzie pasowal gaznik dwugardzielowy do mojej 1237cm3?
Tak juz dluzszy czas mysle nad zmiana gaznika...
I czy bedzie jakis zauwazalny przyrost mocy i czy spalanie bedzie duzo wieksze?
i czy jest w ogole sens sie w to bawic?
Help me Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shark
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 1304
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 14:59, 07 Gru 2006    Temat postu:

żeby założyć dwugardzielowy gaźnik to musisz mieć pod niego podstawkę - kolektor dolotowy przystosowany pod dwa gardziołka.... nie wiem jak wygląda Twój silnik konkretnie chodzi mi o głowicę czy jest taka sama bądź chociaż czy ma tak samo wszystkie otwory jak w 1,4 czy 1,1 .... jesli tak to masz pewną możliwość... załatw sobie kolektor dolotowy od GTR on właśnie miał gaźnik dwu gardzielowy weger 32 DRT 10 na takim samym jeżdżę ja w 1,7... osiągi Ci się poprawią bo cały dolot powiększy więcej wszystkiego będzie dostawać pamiętaj że spalanie też urośnie. Drugi gardziel otworzy się po wciśnięciu odpowiednio dużo gazu, a jesli delikatnie to jeździsz na jednym gardle
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zuwik
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 15:30, 07 Gru 2006    Temat postu:

Gaźnik kombinuj do silnika 1.2, 1.3 (na przykład Ritmo jeździł na dwugardzielowym). Natomiast sama idea dwugardzielowego gaźnika nie polega na zwiększeniu mocy, choć parametry w górnych zakresach obrotów powinny się poprawić. Natomiast jedno jest pewne: gaźnik który zamontujesz nie będzie pasował od razu. Musisz wybrać taki, żeby mieć pewność, że dostaniesz do niego dysze o różnych przekrojach, uszczelki itp.

DRT 32 nie jest dobrym wyborem, ponieważ jest gaźnikiem dedykowanym do silnika o większej pojemności a nie ma wymiennych zwężek. Może najnormalniej w świecie nie działać. Dysz też do niego nie dostaniesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
supermonster
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śl.(PL)/Tebay(GB)

PostWysłany: Pią 0:41, 08 Gru 2006    Temat postu:

wracając do tematu - proponuje zainteresowanemu SWAPem poczytanie tematu o potwornym GTR... koszta spore, kupa komplikacji ale efekt jest warty poswiecenia!

Ale skoro piszesz że sam nie zrobisz... to kup lepiej inną R5 z już włożonym mocniejszym silnikiem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
-wasq-
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 1566
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 23:09, 08 Gru 2006    Temat postu: Re: cekawy

Soniak napisał:
Mam pytanie czy moglbym do zwyklej budy R5 gdzie byl silnik 1,1 wlozyc silnik 1.4 GT Turbo, co musialbym poprzerabiac jezeli byloby to mozliwe ??


ja jestem po takim zabiegu

a w sumie to juz po 2 takich Very Happy

do budy 1,1 wsadzilem najpierw 1,7 GTE

a teraz 1,4 GTT

do 1,7 musisz zrobic
- przelozyc wiazke pod deska i pociaganac lekko pod maska poprawic
- zegary
- wydech
- gdziesz tam kompa upchnac
- HAMULCE !!!!!! przod to podstawa
- instalacja paliwowa pompa paliwa + polozenie przewodow pod autem
- ewentulanie zawieszenie przod i tyl
- ewentualnie poloski bo seryjne 1,1 nie dadza za slugo rady Very Happy

do 1,4 GTT
- znowu zmiana wiazki pod deska
- zegary
- trzeba pod maska sporo bajerow pomocowac rozne takie tam duperelki
- HAMULCE
- wydech
- ew zawias przod i tyl
-oczyuwiscie pompa paliwa wraz ze smokiem z baku oraz znowu droga pliwowa pod autem
- warto by bylo belke tyl z tarczami zapodac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
-wasq-
Renault 5
Renault 5



Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 1566
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 23:15, 08 Gru 2006    Temat postu:

i tak jak pisze Supermonster

jak sam nie zrobisz kupuj gotowe auto

podpowiem ci jeden sekret bardzo ale to bardzo wazny !!!!!

nie badz glupi nie wpieprzaj w nedzne 1,1 takiej masy kasy jak ja to zrobilem Very Happy

sprzedaj 1,1 dozbieraj hajs i kup gotowe 1,7 lub 1,4 GTT tak bedzie pewniej bezpieczniej

sama przekladka silnika

np z 1,1 na 1,4 gaznik u mechaniora to jakies 300

ale rzezba z 1,1 gaznik na 1,7 wielopunkt to juz licz spokojnie kolo 1000(sama robocizna) silnik kpl GTE z wiazkami polosiami skrzynia alterantorami rozrusznikam i pompa paliwa chlodnica przewodami to koszt kolo 1000-1500 troszke tam jest zabawy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Renault 5 Strona Główna -> Ogólny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin